Kundespørsmål
Pakken min er ikke kommet, hvor er den?
Normalt leverer vi forsendelser som brev og pakker i løpet av 5-10 virkedager. Dersom varen ikke finnes på lageret, kan det ta ytterligere noen dager. Kontakt kundeservice hvis det er gått mer enn 2 uker siden du bestilte varen.
Hvor lenge har jeg reklamasjonsrett på varen jeg har kjøpt?
I følge den norske kjøpsloven er hovedregelen at klagen må fremsettes senest to år etter at varen ble anskaffet. Du finner mer informasjon på https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1988-05-13-27
Det er feil på varen jeg har kjøpt; hva skal jeg gjøre?
Hvis du har mottatt feil vare eller en vare som er defekt, ta kontakt med Myori kundeservice på tlf. 815 000 95.
Hvor lang angrefrist har jeg?
Hvis du angrer på kjøpet kan du returnere varen innen 30 dager. Les mer under kjøpsvilkår. Hos Myori får du alltid 30 dagers åpent kjøp.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Dersom du ønsker å returnere en vare må du gi oss beskjed innen 30 dager etter at du mottok varen. Da sender vi deg en returslipp og et returnummer for raskere og sikrere håndtering av returen din. Hvis du sender varen i retur uten å benytte vår forhåndsbetalte returslipp, er du som kunde ansvarlig for varene til vi har mottatt dem. Returen må inneholde alle bestanddeler som fulgte med produktet, inkludert alle manualer og i sin originalembalasje.
Jeg har returnert varen, men hvorfor har jeg ikke fått pengene?
Så fort vi har fått returen til vårt Myori-lager, betaler vi pengene til din bankkonto eller ditt kredittkort. Avhengig av tilbakebetalingsrutinene hos din bank, tar det 5–10 dager før du kan se at betalingen er satt inn på kontoen, regnet fra den dagen Myori foretok tilbakebetalingen. Det tar totalt ca. 10–30 dager fra den dagen du sender pakken i retur, til du mottar pengene.
Hvordan beregnes frakt på produktene?
Frakten på produktene bestemmes av størrelse, vekt og forsendelseskostnader. Når produktene ikke kan sendes som en pakke (fordi den blir for stor eller tung), må det beregnes frakt for hvert produkt. Når det gjelder 2-4-1-tilbudet får du et ekstra produkt på kjøpet uten ekstra kostnader, og i dette tilfellet beregner vi ekstra frakt for merkostnadene ved ompakking og håndtering.
Følger det med norsk bruksanvisning til alle produktene?
Norsk bruksanvisning følger alltid med produktet. Enkelte produkter har også en instruksjonsvideo inkludert. Hvis det følger med en instruksjonsvideo, vil dette fremgå av produktbeskrivelsen. Instruksjonsvideoen / DVD er alltid på engelsk.
Fakturaspørsmål
Hvorfor har jeg fått faktura når jeg har sendt tilbake produktene (deler av bestillingen)?
Antakelig skyldes det at fakturaen ble sendt før returen kom tilbake til vårt lager. Hvis du vil ha mer informasjon, ring inn til Myori kundeservice tlf. 815 000 95
Når kommer fakturaen?
Faktura sendes separate, og vil mottas i midten av måneden.
Er min betaling registrert?
Kontakt Myori kundeservice tlf. 815 000 95 hvis du er i tvil om betalingen er kommet.
Hvor mye har jeg igjen å betale?
Det fremgår av fakturaen. Du kan også ringe til Myori kundeservice tlf. 815 000 95
Hvorfor har jeg fått en faktura på 199 kr?
Det er gebyret for pakker som ikke er hentet.
Spørsmål om netthandel
Hvordan bestiller jeg varer på internett?
Les mer om produktet du interesserer deg for og klikk deretter ”Bestill nå” eller ”Kjøp”. Fyll deretter inn dine opplysninger som adresse og betalingsmåte og bekreft så din bestilling. Dersom vi har spesielt gode tilbud, kommer vi til å informere deg om disse. Alternativt kommer du direkte til siden der vi oppsummerer og takker for din bestilling. Da er bestillingen mottatt hos oss og du vil få en bekreftelse på e-post innen kort tid.
Hvordan betaler jeg?
Du kan velge å betale med kort (ingen ekstra gebyrer) Faktura (faktureringsgebyr 29 nok) eller konto (delbetaling). Betalingsmåte velger du i kassen før du fullfører kjøpet.
Er det sikkert nok å bruke kredittkort å betale med?
Det er helt trygt å handle hos Myori. Vi benytter avansert krypteringsteknologi når vi sender dine opplysninger til banken.
Mottar jeg en ordrebekreftelse?
Ja, hvis du har angitt e-postadressen din når du bestilte.
Har dere fått ordren?
Hvis du har angitt e-postadressen din når du bestilte, sender vi deg to ordrebekreftelser. Den første bekreftelsen får du når vi har mottatt bestillingen, og den andre får du når varen er sendt fra lageret. Hvis det har gått mer enn en uke fra bestillingsdato og du ikke har fått noen bekreftelse, kontakt vår kundeservice.
Hva gjør jeg hvis jeg vil endre bestillingen eller avbestille?
Ring så snart som mulig til vår kundeservice på telefon 815 000 95, eller send e-post til help-no@myori.se.
Kundespørsmål
Pakken min er ikke kommet, hvor er den?
Normalt leverer vi forsendelser som brev og pakker i løpet av 5-10 virkedager. Dersom varen ikke finnes på lageret, kan det ta ytterligere noen dager. Kontakt kundeservice hvis det er gått mer enn 2 uker siden du bestilte varen.
Hvor lenge har jeg reklamasjonsrett på varen jeg har kjøpt?
I følge den norske kjøpsloven er hovedregelen at klagen må fremsettes senest to år etter at varen ble anskaffet. Du finner mer informasjon på https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1988-05-13-27
Det er feil på varen jeg har kjøpt; hva skal jeg gjøre?
Hvis du har mottatt feil vare eller en vare som er defekt, ta kontakt med Myori kundeservice på tlf. 815 000 95.
Hvor lang angrefrist har jeg?
Hvis du angrer på kjøpet kan du returnere varen innen 30 dager. Les mer under kjøpsvilkår. Hos Myori får du alltid 30 dagers åpent kjøp.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Dersom du ønsker å returnere en vare må du gi oss beskjed innen 30 dager etter at du mottok varen. Da sender vi deg en returslipp og et returnummer for raskere og sikrere håndtering av returen din. Hvis du sender varen i retur uten å benytte vår forhåndsbetalte returslipp, er du som kunde ansvarlig for varene til vi har mottatt dem. Returen må inneholde alle bestanddeler som fulgte med produktet, inkludert alle manualer og i sin originalembalasje.
Jeg har returnert varen, men hvorfor har jeg ikke fått pengene?
Så fort vi har fått returen til vårt Myori-lager, betaler vi pengene til din bankkonto eller ditt kredittkort. Avhengig av tilbakebetalingsrutinene hos din bank, tar det 5–10 dager før du kan se at betalingen er satt inn på kontoen, regnet fra den dagen Myori foretok tilbakebetalingen. Det tar totalt ca. 10–30 dager fra den dagen du sender pakken i retur, til du mottar pengene.
Hvordan beregnes frakt på produktene?
Frakten på produktene bestemmes av størrelse, vekt og forsendelseskostnader. Når produktene ikke kan sendes som en pakke (fordi den blir for stor eller tung), må det beregnes frakt for hvert produkt. Når det gjelder 2-4-1-tilbudet får du et ekstra produkt på kjøpet uten ekstra kostnader, og i dette tilfellet beregner vi ekstra frakt for merkostnadene ved ompakking og håndtering.
Følger det med norsk bruksanvisning til alle produktene?
Norsk bruksanvisning følger alltid med produktet. Enkelte produkter har også en instruksjonsvideo inkludert. Hvis det følger med en instruksjonsvideo, vil dette fremgå av produktbeskrivelsen. Instruksjonsvideoen / DVD er alltid på engelsk.
Fakturaspørsmål
Hvorfor har jeg fått faktura når jeg har sendt tilbake produktene (deler av bestillingen)?
Antakelig skyldes det at fakturaen ble sendt før returen kom tilbake til vårt lager. Hvis du vil ha mer informasjon, ring inn til Myori kundeservice tlf. 815 000 95
Når kommer fakturaen?
Faktura sendes separate, og vil mottas i midten av måneden.
Er min betaling registrert?
Kontakt Myori kundeservice tlf. 815 000 95 hvis du er i tvil om betalingen er kommet.
Hvor mye har jeg igjen å betale?
Det fremgår av fakturaen. Du kan også ringe til Myori kundeservice tlf. 815 000 95
Hvorfor har jeg fått en faktura på 199 kr?
Det er gebyret for pakker som ikke er hentet.
Spørsmål om netthandel
Hvordan bestiller jeg varer på internett?
Les mer om produktet du interesserer deg for og klikk deretter ”Bestill nå” eller ”Kjøp”. Fyll deretter inn dine opplysninger som adresse og betalingsmåte og bekreft så din bestilling. Dersom vi har spesielt gode tilbud, kommer vi til å informere deg om disse. Alternativt kommer du direkte til siden der vi oppsummerer og takker for din bestilling. Da er bestillingen mottatt hos oss og du vil få en bekreftelse på e-post innen kort tid.
Hvordan betaler jeg?
Du kan velge å betale med kort (ingen ekstra gebyrer) Faktura (faktureringsgebyr 29 nok) eller konto (delbetaling). Betalingsmåte velger du i kassen før du fullfører kjøpet.
Er det sikkert nok å bruke kredittkort å betale med?
Det er helt trygt å handle hos Myori. Vi benytter avansert krypteringsteknologi når vi sender dine opplysninger til banken.
Mottar jeg en ordrebekreftelse?
Ja, hvis du har angitt e-postadressen din når du bestilte.
Har dere fått ordren?
Hvis du har angitt e-postadressen din når du bestilte, sender vi deg to ordrebekreftelser. Den første bekreftelsen får du når vi har mottatt bestillingen, og den andre får du når varen er sendt fra lageret. Hvis det har gått mer enn en uke fra bestillingsdato og du ikke har fått noen bekreftelse, kontakt vår kundeservice.
Hva gjør jeg hvis jeg vil endre bestillingen eller avbestille?
Ring så snart som mulig til vår kundeservice på telefon 815 000 95, eller send e-post til help-no@myori.se.